Dream Big

Dit initiatief is onze grote trots! Met dit initiatief maken wij héél veel van onze deelnemers blij! Wij laten dromen voor mensen uitkomen die dat zo verdienen en nodig hebben! Wij nemen ze bijvoorbeeld mee om dingen te ondernemen en ervaren en organiseren uitjes zoals een verassingdag bij een bekende voetbalclub, een dagje naar de bioscoop, zelf frieten maken in een bekend frietrestaurant of zelfs een dagje winkelen in een outlet…. In veel gevallen zijn deze uitjes ook daadwerkelijk dromen die in vervulling gaan, zoals het ontmoeten van een bekende persoon of bijvoorbeeld door iets te ondernemen wat simpelweg op iemands “bucketlist” staat. Niets is te gek en wij maken dit graag middels eigen krachten waar! Dit initiatief kwam tot stand doordat wij erachter kwamen dat uitjes in het weekend vaak lastig zijn voor bepaalde doelgroepen, vaak door een gebrek aan begeleiders, terwijl de mensen zelf er graag op uit zouden willen gaan als dit mogelijk zou zijn. Ondertussen groeit ook dit initiatief uit tot een groter geheel. Door het succes en blijdschap die we de mensen geven, proberen wij dit soort dingen te doen en te blijven doen. We willen mensen blij blijven maken en een mooie dag te bezorgen. Dream Big is een enorm dankbaar initiatief, die voor ons hele leuke, waardevolle en ontroerende momenten oplevert. Wij bieden dit initiatief hoofdzakelijk aan onze eigen deelnemers. Er zijn echter uitzonderingen bekend waarbij een deelnemer zelf iemand voordraagt (bijvoorbeeld in schrijnende gevallen), waarbij het bestuur in overleg gaat om toch te bekijken of we iets kunnen betekenen voor deze persoon.